Agentura Dialog Media získala nové klienty a hlásí posilu z ČT

  g+   sdílet  

Agentura Dialog Media posiluje portfolio svých klientů. Ve výběrovém řízení si ji pro zastupování v Česku vybrala Italská národní agentura cestovního ruchu. Nově Dialog Media poskytuje služby i dalším renomovaným společnostem, jako je KIA, ESET, Fly United nebo Golden Gate. S ohledem na to, i čím dál častější požadavky na streamovací služby a videa, se agentura rozrůstá i personálně – získala zkušeného kameramana a střihače z České televize.

Dialog Media bude pro italského klienta (Agenzia Nazionale del Turismo) zajišťovat kompletní komunikaci v tradičních a online mediatypech, včetně PR a zapojení influencerů.

Logo Italské národní agentury cestovního ruchu

Další moderní služby zajistí agentura novým klientům, zmíněnému tuzemskému distributorovi automobilů KIA, poskytovateli antivirového software ESET, přednímu prodejci letenek Fly United, největšímu prodejci drahých kovů na českém trhu Golden Gate, ale také třeba Nizozemsko-české obchodní komoře. „Tito klienti demonstrují trend posledního roku, kdy zaznamenáváme výrazně vyšší zájem o tvorbu videa a streamovací služby, jako jsou virtuální odborné, motivační a tiskové konference,“ vysvětluje výkonný ředitel Dialog Media Pavel Mojžíš. „A proto je logickým krokem, že se rozrůstáme a modernizujeme technické vybavení,“ dodává Mojžíš.

V souvislosti s tím získala Dialog Media mimořádnou posilu – zkušeného kameramana a střihače České televize Vlastislava Štěpánka, který se v posledních třinácti letech podílel mimo jiné na výrobě hlavní zpravodajské relace Události a prestižního publicistického pořadu 168 hodin. Nyní bude zodpovědný za chod pražského videostudia agentury.

Vlastislav Štěpánek přestoupil z České televize do Dialog Media

Mediální a kreativní agentura Dialog Media zahájila činnost na českém trhu v roce 2012. Ryze česká agenturu se sídlem v Praze poskytla své nápady, služby a zkušenosti desítkám českých a nadnárodních klientů v oblasti kreativy, tvorby strategií, nákupu médií, PR, eventů a online služeb.  Programový a obsahový tým Dialog Media zároveň vytvořil online platformu Pohled z vlaku, která zaznamenala více než 27 milionů zhlédnutí, a to bez jediné koruny na propagaci. Také disponuje kompletně vybaveným videostudiem. Dialog Media je aktivní v oblasti CSR, mj. je hlavním organizátorem tradičního benefičního Festivalu na zelené louce, dlouhodobě podporuje osvětový program Ty to zvládneš a další.

 

 

  g+   sdílet