Agentura Dialog Media pomáhá motivovat veřejnost k očkování proti nemoci covid-19. Plzeňský kraj ji přizval ke spolupráci na kampani kladoucí si za cíl návrat k normálnímu životu, na který jsme byli zvyklí před příchodem koronaviru.
Plzeňský kraj oficiálně představil kampaň, jejíž hlavní myšlenkou je podle hejtmanky Ilony Mauritzové oslovit všechny ty, kteří stále nejsou pro očkování pevně rozhodnuti. Zatímco informační kampaň běží již od začátku roku, v dubnu odstartovala vizuální linie, která je ujednocena zvoláním CHCI…! Časově kampaň koresponduje s jarem i nadcházejícím létem a to ve 3 propojených tematických linkách. Jako první se objeví CHCI POTKÁVAT, následovaná verzí CHCI CESTOVAT, vrcholem pak bude CHCI PROŽÍVAT během letních prázdnin. Každá linka má více obrazových variant a následně i desítky formátů. Vizuální i informační kampaň je propojena heslem ZÁPADOČEŠI JDOU DO TOHO!
„Velmi nás těší, že nás Plzeňský kraj přizval ke spolupráci. Dostali jsme tak šanci vtisknout kampani myšlenku a podílet se jak kreativně, tak technicky,“ vysvětluje výkonný ředitel Dialog Media Pavel Mojžíš. A kraj je se splněným zadáním také velmi spokojen. „Hned od oslovení Dialog Media byla spolupráce s naším marketingovým týmem v Plzni výborná a na finální podobu kampaně mám velmi pozitivní ohlasy,“ sdělil k projektu Michal Šašek, předseda výboru pro marketing zastupitelstva Plzeňského kraje.
Kromě obvyklých komunikačních kanálů skrze tištěná média, online prostředí a venkovní reklamu v kraji včetně lokální televize i rozhlasu byla zapojena např. regionální iVysílání ČT. Plus nadále trvá spolupráce na distribuci informací prostřednictvím nejen venkovských prodejen po celém Plzeňském kraji.
Mediální a kreativní agentura Dialog Media zahájila činnost na českém trhu v roce 2012. Ryze česká agentura se sídlem v Praze poskytla své nápady, služby a zkušenosti desítkám českých a nadnárodních klientů v oblasti kreativy, tvorby strategií, nákupu médií, PR, eventů a online služeb. Programový a obsahový tým Dialog Media zároveň vytvořil online platformu Pohled z vlaku, která zaznamenala více než 27 milionů zhlédnutí, a to bez jediné koruny na propagaci. Také disponuje kompletně vybaveným video studiem. Dialog Media je aktivní v oblasti CSR, mj. je hlavním organizátorem tradičního benefičního Festivalu na zelené louce, dlouhodobě podporuje osvětový program Ty to zvládneš a další.