Strávit den v aquaparku obvykle znamená mačkat se u každé atrakce se spoustou lidí, zamknout své osobní věci do skříňky a hotovost vložit do vodotěsného sáčku a pak se jen modlit, aby vám v bazénu s vlnobitím neuplaval.
Fronty za vás asi nevyřešíme, ale Identifikační náramky mohou návštěvníkům vašeho podniku ulevit od starostí s péčí o hotovost. Svým zákazníkům můžete poskytnout náramky s čárovým kódem, které lze nabít pomocí platebních karet. Čárový kód je propojen s vašimi pokladními obchodními systémy (POS) a zákazník tak nemusí hledat hotovost pokaždé, když si chce užít nějakou atrakci nebo koupit občerstvení.
Bezhotovostní platby pomocí náramku
Zdá se, že se platby pomocí Identifikačních náramků stávají opravdovým trendem v aquaparcích, zábavních parcích, hotelech, na koncertech a festivalech a obecně mezi společnostmi působícími v oblasti zábavního průmyslu a pohostinství. Zpravodajský server RFID Journal nedávno zkoumal používání identifikačních náramků mezi návštěvníky festivalu Isle of Wright Festival pořádaného ve Velké Británii. Náramky přednabité na 30 GBP (48 USD) byly obrovským hitem. Společnost MasterCard, která pro celý projekt zajišťovala technické zázemí, se zákazníků ptala, co si o náramcích myslí. 100% návštěvníků festivalu odpovědělo, že by při další příležitosti náramek opět použili. Dodávali také, že používání náramku upřednostňují před jinými metodami platby.
Čárový kód nebo RFID čip?
Bezhotovostní náramky mohou používat dvě různé technologie: tištěný čárový kód nebo vestavěný RFID čip. Obě zákazníkům umožňují provádět bezkontaktní transakce. Cena náramku s čárovým kódem je však přibližně 3 Kč, zatímco cena RFID náramku přibližně 35 Kč. Vzhledem k tomu, že opětovné použití náramků není z bezpečnostních důvodů možné, mohou náramky s čárovým kódem firmám ušetřit značné finanční prostředky.
Výhody ID náramků pro provozovatele
- Pokles počtu případů zneužití vstupenek
- Nárůst útraty na zákazníka
- Zrychlení transakcí
- Omezení manipulace zaměstnanců s hotovostí
- Shromažďování informací o preferencích stálých zákazníků
- Možnost upřednostnit stálé zákazníky
- Zvýšení průměrného obratu a zisku na zákazníka
- Nepřenositelnost
Výhody ID náramků pro zákazníky
- Odpadá nutnost nosit u sebe hotovost
- Odpadá nutnost pořizovat jednotlivé vstupenky pro prémiové atrakce
- Snížení rizika ztráty vstupenek
- Možnost získávat VIP výhody
Největším problémem identifikačních náramků je v současné době riziko krádeže. Mnoho společností používá předtištěné náramky, čímž vzniká riziko, že je zaměstnanci nebo zloději odcizí a opětovně prodají.
Tiskárna náramků Zebra HC100
Společnost Zebra Technologies nabízí řešení tisku náramků „na požádání“ (Print-on-Demand) v podobě kompaktní stolní tiskárny Zebra HC100. Personalizované identifikační náramky jsou ekonomickou alternativou předtištěných náramků a splňují požadavky společností působících v nejrůznějších odvětvích zábavního průmyslu.
Pro více informací o nabídce identifikačních náramků v rozličných barvách a materiálech se obraťte na naše specialisty certifikované přímo výrobcem.
Zdroj: cardhouse.cz