V jarní kampani ČPP nabízí rozšířenou asistenci a cestovní pojištění zdarma

  g+   sdílet  

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) spouští jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení a opět se zajímavým benefitem pro řidiče. Kromě nadstandardních asistenčních služeb pod názvem „Autem Bez Starostí“ získají motoristé navíc ještě cestovní pojištění zdarma.

 

„Zájem řidičů o kvalitní asistenční služby neustále roste. Proto jsme se rozhodli navázat na úspěch předešlé kampaně a opět klientům za zvýhodněnou cenu nabídnout produkt Autem Bez Starostí,“ vysvětluje ředitelka marketingu Jolana Kolaříková. S připojištěním motoristé získají řadu užitečných výhod nad běžný rámec asistenčních služeb. Příkladem je odtah vozidla ze zahraničí ze vzdálenosti 1250 kilometrů, zapůjčení a přistavení náhradního vozidla až na osm dní a to po celém území EU. Navíc řidiči získají ještě voucher na cestovní pojištění v podobě léčebných výloh pro 4 osoby na 10 dní zdarma.

Kampaň s mottem „Auto dojelo, dovolená jede dál“ potrvá až do června 2019. „Pro hlavní komunikaci jsme opět zvolili televizi, která je hlavním médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku,“ vypočítává Kolaříková. TV spot bude dále promítán také na monitorech BUS TV v MHD v Brně, Otrokovicích, Hradci Králové, Chomutově, Jirkově, Liberci, Jablonci nad Nisou, Ústí nad Labem, Mostě, Litvínově, Mladé Boleslavi, Pardubicích, Plzni, Táboru, Českých Budějovicích, Olomouci, Třinci, Českém Těšíně a Zlíně. Kampaň bude komunikována i prostřednictvím displejové reklamní RTB nebo Youtube.

Rozhlasový spot bude vysílán na Rádiu Impuls a na stanicích Radiohousu. Kampaň se objeví také v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Metru, 5plus2, TV Maxu, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Světu motorů, AUTO 7, Model Hobby, Setkání a dalších. „S motivem kampaně se setkáte opět na teploměrech čerpacích stanic, a v neposlední řadě na našich stálých outdoorových plochách po celé republice,“ doplňuje Kolaříková.

V povinném ručení je ČPP dlouhodobě trojkou na trhu a pojišťuje přes 1,2 milionu vozidel. V současnosti nabízí svým klientům 13 typů připojištění k povinnému ručení. Hlavní konkurenční výhodou ČPP je jednoduchost sjednání, příznivá cena pojištění díky segmentaci, nabídka sezonního pojištění, zdarma pojištění přívěsného vozíku a úrazové pojištění řidiče, kvalitní služby od asistence po likvidaci. Díky digitalizovanému zpracování jsou škody vypláceny do 24 hodin od ukončení šetření. Dobré řidiče ČPP navíc zvýhodňuje řadou akčních nabídek a slevových benefitů. Aktuálně pojišťovna pracuje na inovaci úspěšné produktové řady Autopojištění Combi Plus.

 

 

 

  g+   sdílet